Новини та статті

Важливість дизайну дисконтних карток

почему важен внешний вид скидочных карт

Зовнішній вигляд знижкових карток: чому він важливий?

Дисконтна картка – синонім успішної рекламної кампанії. Це добре розуміють власники великих компаній, впроваджуючи вироби з метою залучення нових покупців і спонукання здійснення більшої кількості покупок старих клієнтів. При наявності дисконтної картки споживач все частіше звертається до послуг або товарів конкретного підприємства і рекомендує бренд знайомим, тому використання даної поліграфічної продукції вважається потужним інструментом продажів.

Чому дизайн знижкових карт настільки важливий

Виготовлення знижкових карток – непросте завдання, яке вимагає комплексного підходу. Розробка дизайну визначає успішність “операції”: неграмотна і некваліфікована тактика прирікає всю затію на провал і зниження рівня продажів. Саме тому варто дотримуватися правил створення проекту дисконтної картки:

  • Унікальність дизайну. Оригінальність дисконтної картки визначає впізнаваність бренду. Перед розробкою дизайну потрібно провести ретельний аналіз аналогічної поліграфічної продукції компаній-конкурентів, а також виділити головні плюси і особливості бренду;
  • Використання корпоративного стилю. Важливо розмістити на дисконтній картці елементи, які будуть нагадувати про компанію, в тому числі логотип та інші відмітні знаки і кольори бренду;
  • Інформативність. На картці обов’язково повинні бути дані про компанію: адреса, контактний номер телефону, посилання на сайт і сфера діяльності. Якщо на підприємстві передбачено підвищення знижок, можна вказати інформацію про умови цієї програми;
  • Персоналізація. При наявності постійних клієнтів, можна зробити індивідуальні карти з прізвищем та ім’ям споживача. Так ви зможете показати людині, що він важливий організації або підприємству;
  • Система захисту особистих даних. Клієнта навряд чи зацікавить незахищена дисконтна карта, так як при відсутності штрих-коду або скретч-смуги підвищується ймовірність стати жертвою шахраїв і аферистів.

чому зовнішній вигляд знижкових карток важливий

Головні переваги дисконтних карток

Знижкова картка – вигідний виріб як для компанії, так і для клієнта. Плюси для бренду полягають в утриманні покупців і залученні нових, підвищенні рівнів продажів і впізнаваності. Популярнішим стає колаборація декількох компаній, які надають клієнтам знижку завдяки наявності єдиної дисконтної системи. До головних переваг знижкових карток для клієнтів відносяться:

  • придбання товарів за доступною вартістю;
  • накопичення знижок;
  • бонусна програма та отримання призів;
  • завчасне інформування про акції та знижки.

Таким чином, накопичувальні системи дозволяють збільшити продажі, підвищити зацікавленість клієнтів у здійсненні покупок. Тому, розробку дизайну і друк знижкових карток варто довірити професіоналам, так як навіть одна, незначна на перший погляд, помилка може бути чревата зниженням рівня продажів замість очікуваного зростання.

Leave a Reply