пластиковые визитки и имидж компании

Візитки та імідж компанії

Персональні візитні картки фірми - один з найефективніших маркетингових способів просування. Пластикові візитки являють собою невеликі картки, на яких розміщена важлива контактна інформація. Вона стимулює клієнта звернутися до послуг фірми,...

Continue reading

отличие накопительных карточек

Накопичувальні картки – вигоди і відмінності

Накопичувальна картка – зручний і ефективний маркетинговий інструмент у сфері надання товарів і послуг. Така картка не має на увазі винагороду знижкою - її суть в накопиченні балів, коштів або...

Continue reading

наклейки с логотипами польза для бизнеса

Наклейки з логотипом фірми – інструмент маркетингу

Наклейки з логотипами – спосіб просування товарів і послуг. Вони не тільки підвищують впізнаваність компанії, але і сприяють залученню уваги широкої аудиторії. Наклейки універсальні: можна використовувати як в сфері торгівлі,...

Continue reading

можно ли размагнитить магнитную карточку

Чи може розмагнітитися картка з магнітною смужкою?

Картки з магнітною смугою – невід'ємний інструмент сучасного світу. З її допомогою можна здійснювати покупки, замовляти необхідні речі з мережі Інтернет, проводити транзакції в будь-яку точку земної кулі. Головна особливість...

Continue reading

карты лояльности - что это

Що таке картки лояльності?

Картка лояльності – маркетинговий хід, який дозволяє компанії створити постійну клієнтську базу. Карта призначена для заохочення Клієнта шляхом накопичення бонусів або надання знижок на товари і послуги. Вона допомагає споживачеві...

Continue reading

практичность пластиковой страховки

Страхування на пластику – зручність і практичність

Пластикові страхувальні картки застосовуються страховими компаніями як доповнення до паперового полісу або як повна його альтернатива. Страхування на пластику відображає персональні дані клієнта, в деяких випадках на ній розміщується особиста...

Continue reading

стикерпаки и наклейки

Кому знадобляться наклейки і стікерпаки?

Наклейки і стікерпаки не так давно увійшли у постійний ужиток, але вже встигли знайти популярність і знайти своїх покупців. Їх можна використовувати: для особистих цілей (в якості прикраси, для ідентифікації...

Continue reading

пропуска и бейджи

Пластикові пропуски та бейджі – вирішення проблем ідентифікації

Пластикові пропуска необхідні для ідентифікації даних і візуального контролю прохідності відвідувачів. Посвідчення особи використовують: в якості пропуску в організацію, бізнес-центр або на будь-яке інше підприємство; у громадському транспорті для оплати...

Continue reading

клубные карты

Клубні пластикові картки: навіщо вони потрібні?

Клубні пластикові картки являють собою пластикові поліграфічні вироби, які підтверджують приналежність власника до певної спільноти. Вони дають ряд переваг у вигляді знижок, заохочень та інших вигідних пропозицій членам того чи...

Continue reading

брендирование автомобиля

Корпоративний стиль: навіщо брендувати фірмові авто?

Обклеювання автомобіля рекламою вважається відносно новим варіантом зовнішньої реклами, і передбачає її нанесення на кузов транспортного засобу. Брендинг авто стає все більш затребуваним у маркетологів, так як поклейка машини набагато...

Continue reading