Новини та статті

Корпоративний стиль: навіщо брендувати фірмові авто?

брендирование автомобиля

Для чого потрібно брендування автомобіля?

Обклеювання автомобіля рекламою вважається відносно новим варіантом зовнішньої реклами, і передбачає її нанесення на кузов транспортного засобу. Брендинг авто стає все більш затребуваним у маркетологів, так як поклейка машини набагато вигідніше і дешевше оренди рекламного банера. Також автомобіль постійно пересувається, тому рекламне повідомлення побачить велика кількість людей в різних куточках одного міста, області або країни. Брендування авто ненав’язливо привертає увагу потенційних клієнтів і викликає у них інтерес до бренду, його продукції або послуг.

Етапи рекламного обклеювання автомобіля

Розміщення реклами на легкових і вантажних транспортних засобах включає в себе три етапи:

1. Підготовку дизайн-проекту рекламного повідомлення.

2. Вибір відповідних кольорів і розмірів шрифту.

3. Безпосередньо створення реклами.

Довірити здійснення подібної роботи краще професіоналам спеціалізованих компаній. Замовити брендинг авто можна скориставшись пропозицією поліграфічної компанії «100 карт». Фахівці допоможуть забезпечити процвітання вашого бізнесу і популяризацію бренду в суспільстві. Компанія гарантує розробку стильного дизайн-проекту, нанесення зображення на самоклеючу плівку і безпосередньо поклейку реклами на автомобіль.

Кому потрібна реклама на автомобілі?

У порівнянні з вартістю інших рекламних послуг ціна на брендинг авто характеризується доступністю, тому його може використовувати кожен бізнесмен. Обклеювання рекламою автомобіля фірми дозволяє цільовій аудиторії дізнатися про бренд, послуги або продукції компанії, і, відповідно, підвищити їх затребуваність. Брендування також дає можливість:

  • відмовитися від оренди білборда і розміщення реклами на фасадах будівель;
  • домогтися більшого охоплення цільової аудиторії завдяки мобільності транспортного засобу;
  • заощадити фінансові кошти.

Рекламне повідомлення може бути стандартним або ж являти собою арт-об’єкт – всі деталі та побажання узгоджуються з дизайнером перед початком роботи. Професіонал займається підготовкою декількох варіантів дизайн-проекту, з яких клієнт вибирає відповідний. Крім маркетингової складової потрібно виділити і естетичну – брендинг робить автомобіль яскравим і помітним на тлі інших. Також обклеювання рекламою приховує малопомітні дефекти і деформації кузова.
брендування автомобіля

Переваги та недоліки брендування автомобіля

До переваг цього варіанту реклами відносяться:

  • відчутна ефективність реклами завдяки залученню уваги цільової аудиторії;
  • використання одного рекламного повідомлення протягом 1-3 років;
  • демократична вартість;
  • практичність – рекламу можна зняти і замінити іншою.

Істотним недоліком є ймовірність відклеювання при неправильному кріпленні матеріалу. Саме тому краще звертатися в спеціалізовану компанію, фахівці якої знають всі нюанси по роботі з матеріалом. Вартість обклеювання автомобіля фірми визначається розміром кузова, типом друку і барвника. Дізнатися ціну брендування автомобіля, а також замовити дизайн і друк на оракалі, можна зателефонувавши менеджеру за номером, вказаним на сайті компанії «100 карт».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *